Semoga anda mendapat ilmu yang bermanfaat melalui blog ini. Dengan terhasilnya blog ini diharap dapatlah anda belajar sesuatu yang berlainan dan berbeza...Ikhlas from Anak Jati Melanau

Saturday, August 21, 2010

HARI PERMULAAN KU BEKERJA DI PEJABAT ITU

Posted by Crush_Andrian On 8:59 PM No comments

Awal2 pagi aku sudah bangun..lebih kurg jam 6 gitu, aku sudah mandi..selesai mandi, aku terus pakai baju smart2.baju aku sudah pun siap diseterika malam tadi..nak pakaikan je lagi..aku nak pakai necktie tapi suami kazen aku yg bekerja di plaza yg sama tak suruh aku pakai.dia kate tak payah pakai necktie coz semua staf yang kerja kat semua jabatan di limbang plaza tu memang tak pakai necktie.melainkan bos2 macam pegawai besar, itu katanya.aku pun ikut ler, aku tak nak first impression aku menjadi bahan sindiran atau complaint dye orang nanti..hehe...dalam hati, hanya Tuhan saja yg tahu betapa takutnya perasaan aku ketika itu...aku sgt nervous..ye lah kan, aku ni tak tahu apa keadaan di tempat kerja baru..kite tak tau bagaimana cara penerimaan staf2 kat situ pada aku nanti..ermm..

0 comments:

Post a Comment